Monday 7 May 2012

Awal nyanyi utk Scha on their wedding!!!

Pehal tajuk nih??? huhu....saje je...sbb arini ramai sgt org post video tu kt facebook.....mmg sweet sgt x tipu! ehekk.....n sbenarnye aku tringat mase aku kawen...husband aku wat mende yg same...majlis kt uma aku pon ade sesi tu...majlis b'tandang pon ade...hehe...n tgk video awal n scha td tibe2 rase nk nages plak...wahahahah..over tau....tp performance hsband yg paling menyentuh kalbu mase majlis kt uma die la..hehe...nak tau lagu ape?? lagu dakmie..yang terindah...OST Adamaya tuu...huhu...so bile2 pon t'dgr lagu ni mmg akan sebak r tibe2....ngan aku yg jiwa t'lebih sentimental ni kan..hehe...ni je sbnarnye..bahahahahah....video xde...sbb cm susah nk upload..haha..ok lah....ni je.....daaa~~~~

p/s:: to my hubby..i luv u soooo much....thanx for being my husband.... :) <3 (balik kang mule r meromantikkan diri) hahahahaha.... :p

No comments:

Post a Comment