Sunday 9 March 2014

Minggu yang busy :)

Assalamualaikum...

Semoga semuanya dirahmati Allah s.w.t :)
Pertama skali aku ingin memanjatkan syukur ke hadrat Illahi...rezeki mencurah-curah semenjak dua menjak ni...syukur sangat...Allah itu sentiasa mendengar..mintalah apa saja pada Dia..Insyaallah akan dapat..cuma cepat atau lambat... :) walaupun bukan la aku dah berjaya dapat bisnes besar sampai tahap duduk rumah je kan...hehe..tapi sebagai permulaan..ini dah cukup baik dan aku sangat bersyukur..Allah dah bagi jalan..cuma diri sendiri kene konsisten...rajin dan paling penting jangan sesekali lupakan Dia...tanpaNya kita bukanlah sesiapa...dan sebab Allah, kite ada punca rezeki...

ok la..last week rasenye the whole week busy membaking...ade order dari customer and aku prepare untuk jualan bazaar kat Rasta TTDI 8 March - 9 March...Selain tu aku supply jugak 2 jenis kek kat kedai kawan suami kat Shah Alam...seronok..tapi aku still belajar untuk manage time..ye la..bukan aku focus kat baking semata...ade 2 anak kecik yang masih perlu perhatian aku sepenuhnya...dan ade suami yang aku kene sediakan makan pakai nye...aku x boleh abaikan tanggungjawab hakiki ni...Insyaallah pelan-pelan aku akan boleh buat semua ni..mesti boleh! haha...semangatnye... :p

Jenis-jenis kek yang aku buat??? yang biasa je la ye dulu..nak advance x pandai lagi...kek kahwin ke..kek birthday ke...kene menuntut banyak lagi dgn mama...mama otai...hehe...berape tahun dah buat bisnes baking...dan tabik spring! sebab mama lagi xde rehat aku tengok...aku yang muda ni pon terhegeh-hegeh buat keje..huhu

kat bawah ni antara produk yang berjaya dihasilkan dan sampai ke tangan customer..thank you so much for giving me this oppurtunity..ape yang kurang mohon dimaafkan...yang memuji terima kasih banyak-banyak dan jangan serik untuk repeat order ye :)









And last, nak promo sikit...hehe 


Dapatkan produk kami (Butterpeople) at 
Rasta TTDI 
(15 March 2014 - 16 March 2014) 
Jom ramai-ramai datang ke booth kami!


No comments:

Post a Comment