Monday 28 April 2014

Muammar punye cite....

Assalamualaikum.. :)

Jarang benor aku mengupdate ye..hehe....kali ni saje je nak cite pasal muammar..sebab aku sendiri tak expect ape yang dibuat subuh ahad lepas..hehe..aku ni letih la nak biasakan budak kecik 2 orang tu tido kat tilam bawah...ye la memasing dah besar...aku dah rase kesempitan bila tido tau..haha...maklumla ibunye pon besar..wakaka....tiap-tiap malam kene tidokan diorang atas katil dulu..nampak dah lena barulah angkat letak kat bawah...bilik sebelah ade...but at this moment tak dapat lagi nak merealisasikan impian untuk hias bilik mereka...hehe...sister and brother in law tinggal dengan kami buat mase ni...huhu...so...masih la tido same cuma asingkan la...

Mula-mula elok la lepas letak tu kan...tapi...bila jarum jam cecah ke pukul 2.00am - 3.00am...aku dapat la merasakan ade kaki-kaki atas badan...tangan memeluk....haha...dan..mereka sudah berada di tengah-tengah antara ibu dan ayah...wakaka...elok pulak kan tido melintang..so..ibu dengan ayahnye dapat la merasa tilam sipi-sipi je..haha...nasib tak jatuh....pernah gak aku dah tak selesa sangat...aku je yang tido bawah...haha..tiba-tiba diorang bangun pagi tengok aku dengan senyuman dan penuh tanda tanye...haha...

ehh..ehh...terover pulak bercerita..huhu...haaa..ape yang muammar buat sabtu lepas??? hehe
sebenarnye....mase tu dalam pukul 4.00am rasenye....aku terbangun sebab rase badan die berguling-guling tak tentu arah cari tempat selesa..muammar ni tak suke tempat sempit....x macam muhaimin yang suke menyelit-nyelit..hehe..lama jugak la die terpusing-pusing..mata pejam....pastu die duduk and start merengek...tiba-tiba die mengundur turun katil...pastu pusing ke sebelah katil (kat situ lah aku letak comforter untuk diorang) aku inagt die nak kejut suruh buat susu ke ape...rupenye die nampak je tempat lapang terus terlentang...tido! hahaha..tergelak aku sesubuh hari tu kan...abangnye maintain la kat atas katil..memang takkan turun punye..huhu...

ni je la nak cite..hahaha....muammar ni bijak budaknye...Alhamdulillah....tapi garang ya ampun...haha..
ikot prangai sape la ye... :p



ok..nak gak nyelit gambar ibu..ekeke

No comments:

Post a Comment