Monday 28 April 2014

Weekend activity

Last weekend my brother sewa booth dekat dataran merdeka..(the fabolous bazaar/dataranunderground)
so biasanya aku dengan mama bergabung tenaga buat kek and cookies untuk jualan la kan..hehe...tapi untuk kali ni agak kurang sambutannye...biasa la meniaga..ada pasang surutnye..ade untung rugi...rezeki Allah ade kat mane-mane..usaha yang penting.. ;) aku tak kisah..tak habis..sedekah dekat jiran-jiran stall sane..hehe...

Sebenarnye bila niaga bazaar lebih pada promosi..kan? hehe...dari situ customer dapat kenal and tau produk kite....last weekend aku buat cupcakes and red velvet cookies je...meh la layan gambar kat bawah ;)


Bannofee Cupcake


Oreo Cupcake


Chocolate Peanut Butter Cupcake

Resepi-resipi kek ni aku google je..and aku tak pernah attend any class..hehe...ade basic je sebab mama dah lame baking..and dulu aku sekolah ert..amek course catering..hehe..so, i've got all the skill from there..kalo skang nak belajar dari internet pon boleh..youtube tu..type la ape pon..ade je..hehehe...pavlova aku belajar dari internet..ekeke...

ok la..ni je untuk kali ni....
psssttt...nak order boleh tau..haha


shaqillah 
019-3136735
sms/call/wassap


No comments:

Post a Comment