Wednesday 9 October 2013

3rd Anniversary (25 September 2013)

Hehe....bape haribulan ye arini kengkawan...?? ekeke...

Biase le...ke-busy-an melanda kan...hehehe......daku kan org penting...wahhhh....iyeee??? hahahaha....
ok la...ok la...niat menulis bukan nak menunjuk yang suami i romantik ke ape kann...uuuu~~~ paling romantik dah ke tu??? haha....just want to share something yang happy-happy kan....ngehehe....

Sebenarnye ni first time dapat suprise delivery roses! thats why la kann....teruja lain macam...haha....dulu biasa tengok kat tv je...drama~~~ aku kuat drama...lalalalal~~ :p boyfie-boyfie or hubby-hubby akan buat delivery roses ke ofis kan...biasanye....so...macam xtau...aku mestila berangan kan dapat camtu....hehehe...but actually kalo aku keje mase anniversary tu komfem bunge tu sampai kat ofis...tapi..malangnye..babysitter mintak cuti..(saje la tu..kan..kan..kan...) hahaha....xde la...akak yang jage anak-anak nak pegi hospital mase tu....it's ok..aku pon cuti la...tapi incik suamiku pulak malam tu cakap...x payah la cuti...bawak je la salah sorg pegi ofis...eh..eh...mane boleh...sorang lagi nak letak mane?? dah la anak aku ni pesen x boleh tinggal dengan sembarangan orang...huhu...silap-silap die menjerit sepanjang hari....so i said to him...b jangan jeles org cuti ok... :p jadi..bercutila aku kekdahnye....kuikuikui...

Tepat 12am malam tu husband dah wish...so i thought itu je la...there will be no suprises or celebration..sebab aku pon x terpikir nak buat ape-ape..haha...teruk x..teruk x....dush! dush!
Then malam pon berlalu...hingga la keesokkan harinye...aku bertiga bersama anak-anak tercinta di rumah....melayan kehuru-haraan mereka....masak bagai...sampai la pukul 12.30pm....tibe-tibe pintu rumahku diketuk berkali-kali..tapi aku ingat pesan husband ku.."jangan main bukak je pintu kalo b xde.." orait..aku pon selambe je tanye kuat-kuat.."siape!" lalu..aku mendengar orang tanye.."ade ke name Nor Shaqillah Bt. Mohd Yusof??" amboiii..name penuh tau...haha....suara wanita...hehehe....pegi la bukak....pastu akak tu tanye plak..."adik x dengar ke akak ketuk pintu tadi?" (nada macam marah..tp ade senyuman kecil yg terpancar..) ermm..xpela..aku just jawab.."sory...anak-anak saye bising td.." huhu....aku x perasan sikit pon ade bunga kat situ...hehe...tanpa berlengah...die pon hulur bunga and bagitau...ni ade orang hantar bunga untuk adik....wahh! rase terkedu jap...hehehe....sign and akak tu pon pegi... :p (perlu ke??) hahaha

Dah belek-belek bunga...nampak note...hehe...ape yang tertulis..xdela nak share kan...:p over tau..hahaha....mase tu pikir..patot la beriye x bagi cuti..nak suprise ke ofis gamaknye...hehe...sory la syg....selalu bertukar ke lain ek b punye plan..ekekeke....but fyi...i'm so touched..happy...dan sume perasaan berbunga-bunga di alam semesta ade mase tu..hahaha....tapi kalo b nak bagi bunge lain kali beli yang mini size untuk muhaimin ye..berebut pulak dengan ibu..hahaha....thank you so much..really appreciate it...walaupun b akan membebel ke bile nampak bunge tu harini..."rugi je beli bunge hidup...dah itam..baik beli yang tipu.."haha.. :p xpe syg..gambor ade...haha....akan merah je sampai bile-bile eh..

***Special to my husband***
Happy 3rd anniversary...x sangke dah 3 tahun...dikurniakan 2 anak yang comel dan bijak...and grateful that you were my husband....thank you menerima segala keburukkan isterimu ini...i know that i'm not a good wife..but i will....hehe...jauh lagi perjalanan kite in this marriage and banyak lg dugaan...hopefully kita mampu hadapi dengan tenang...hehe....semoga Allah merahmati hubungan kite dan sentiasa melindungi keluarga kita...i love you so much!


>>>> to be continue.....(amboiii...) :p

No comments:

Post a Comment