Tuesday 15 October 2013

Continueous of Anniversary Story

Halloooo...Assalamualaikum....kelass x..ade sambungan tau...hehehe...sambungan bukan ape...gambor baru masuk pc...ekekeke... :p

Aritu cite bunge je kan..hehe...malam tu actually hubby bawak pegi dinner..biasa la kannn...huhu...cume kali ni bawak anak-anak terchenta la...dinner mase anniversary yang pertama aku baru habis pantang..Muhaimin pon kecik sangat lagi..hehe...yang second..aku terlepas tarikh...lalalalala~~~ :p mase tu rase nak tumbuk-tumbuk muka sendiri...haha..punye la stress..boleh aku lupa tarikh tu...teruk betul..baru tahun kedua tau....dah..korang jangan nak menyalahkan aku ye..aku dah salahkan diri sendiri dah ni...so..enough..ekekkee... ;p pada tahun ini..aku memang betul-betul set dari awal bulan lagi supaya x lupa...huhhh! ok la....dinner, mr.husband ajak pegi Felda D'Saji...katenye nak fefeeling kat kampung die....ok...aku layankan aje sebab special day kami..so this is not just celebration for me....is about us...hehe..mari la layan gambar-gambar di bawah...hehe...

 Suamiku punya meal...of course kena ade nasi..hehe...berlaukkan sup tulang

Sup ni ok..but sedikit masin..hehe

 ok...aku order fish n chip...finally aku jumpe menu ni yang serve with tartar sauce...(selain manhattan fish market -_-) sedap..hehe





dah tension..haha..Muammar...memang x boleh duduk kat satu-satu tempat dalam jangka waktu yang lama...(betul ke bahasa melayu ku itu???) abaikan.. :p

Last but not least......
GADIS dan bunga..hahahaha :p

bye!







No comments:

Post a Comment