Tuesday 8 October 2013

My Online Boutique??? wahhhhh...

Sebelum ape-ape...Assalamualaikum....lamenyeeee daku x jenguk blog ku iniii!!...haha

Mak busy yang amat.... :p busy kat opis..busy kat umah...ape pon x boleh...haha....so arini..incik bos cuti..kerja pon dah mule menyusutkan diri...aku pon mengambil peluang ini untuk menulis sedikit..ehehe...hape ayat skema nihh...panggg! ok...memule nak cite...pasal online business lah...aku dah mule menceburkan diri dan memberanikan diri dalam bidang ni pule....ye la...nak menambah pendapatan...kalo makan gaji...tiap-tiap bulan akan mengalami benda yang same je la..ye dok? cukup bulan...pegi atm...amek duit...bayor sana sini..sudahnye kat aku anak beranak...hado? haha...sadisss...so aku decide untuk cuba la jual baju-baju online..mane la tau rezeki anak-anak...as a mother ape yang kite pikir kan selain keperluan dan kebahagiaan anak-anak.

So untuk permulaan..biasala...bisnes online memang kene compete..dah ramaiiii sgt yg pemes dlm bisnes online and they had their own customer...aku ni baru je nak mencuba...agak slow la sikit...tp thanx to kawan-kawan and family sebab mereka sangat supportive....hugs :)

Dah alang-alang bercerita nih...pomot la skali kan...hehehe....separuh stok memang ready..ade dengan aku la...the other adalah direct dengan supplier or dalam erti kata yang pemes nye...dropship...hehe...aku pilih dropship ni bkn ape...senang...design pon banyak...customer ade banyak pilihan la kan...

Kalo rase-rase nak shopping tu....jom la tengok-tengok mane tau berkenan....boleh pegi kat facebook..search M.R Precious Wardrobe...hehe...

Dalam kepala ni macam ade project nak buat....kalo jadi nnt..akan diberitahu ye..hehehe....jom like page reramai yeh...tenkiu!! :)




No comments:

Post a Comment